51 stan solo, Gry Planszowe Instrukcje
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Gry Planszowe W końcu gracz bierze na rękę ostatnią kartę. Ciągnie kartę ze stosu kart i w tym wypadku nie ma już wyboru i nie może jej odrzucić. Łącznie w turze wypatrywania gracz zdobył 3 karty. Reguly Przykład: W fazie Wypatrywania gracz od- krywa wierzchnią kartę ze stosu kart. Jest to Nitro Belle. Graczowi bardzo ta karta pasuje i bierze ją na rękę. Następnie gracz odkrywa drugą kartę z talii. Jest to Stara zajezdnia. Ta karta nie pasuje mu do układu – odrzuca ją. Ciągnie kolejną kartę – tę będzie już mu- siał obowiązkowo wziąć na rękę. Jest to Sta- ry parking. I w końcu ostatnia, trzecia karta w tej fazie wypatrywania, to Cegielnia. Gracz bierze ją na rękę. gry jednoosobowej Niniejszy wariant to zestaw reguł do gry w 51. Stan dla jednego gracza. Pozwala cieszyć się rozbudową swojej osady, nawet jeśli nie znalazł się żaden chęt- ny do gry przeciwnik. z otwartą produkcją. Gracz przerywa odkry- wanie kart. Bierze karty z produkcją otwartą – są to: Ciężki sprzęt, Szkoła, Strażnica, tasuje i ustawia zakryte w mini stosie. Pozostałe karty z powrotem tasuje z resztą talii i ustawia na środku stołu. Następnie gracz ciągnie trzy karty z wierzchu. Jeśli wśród nich znajdują się jakieś karty z produkcją otwartą, wtasowuje je w mini stos przeciwnika. Po- zostałe odrzuca. Cel gry W wariancie solo gra trwa sześć tur. Po sześciu tu- rach gracz sprawdza, ile punktów udało mu się zdo- być. Pozwala to na próby bicia rekordów i spraw- dzenie możliwości poszczególnych układów kart. Następnie ciągnie 4 karty na początek. Rozpoczyna się gra. Następnie gracz odkrywa wierzchnią kartę ze stosu przeciwnika – ta karta jest wprowadzo- na do gry – można wysyłać tam Pracownika, by z niej korzystać. Przygotowanie do gry Nim rozpocznie się gra, gracz przygotowuje talię dla wyimaginowanego przeciwnika. Od- krywa z talii karty tak długo, aż wylosuje trzy karty z produkcją otwartą. Te trzy karty tasuje i ustawia w zakrytym mini stosie naprzeciwko swojej części stołu (czyli w miejscu, gdzie sie- dzi wyimaginowany przeciwnik). Pozostałe kar- ty tasuje i ustawia w zakryty stos na środku stołu. wyPatrywanie W wariancie solo w fazie Wypatrywania gracz otrzyma 3 karty. Procedura przebiega nastę- pująco: gracz ciągnie kartę ze stosu kart le- żących na środku stołu. Jeśli karta mu odpo- wiada, bierze ją na rękę. Jeśli karta mu nie odpowiada, odrzuca ją i bierze na rękę kolej- ną kartę z talii. Tę musi już zatrzymać – nie ma wyboru. Pozostałe fazy Pozostałe fazy gry pozostają bez zmian. zmiany działania kart w warianCie solo Złodziejska karawana (przyłączenie) – pozwa- la zdobyć dowolny surowiec. Pub (przyłączenie) – dobierz dodatkową kartę w fazie Wypatrywania. Pub (kontrakt) – wybierając trzecią kartę w fazie Wypatrywania, gracz może ją odrzucić i pociągnąć nową kartę. Stara biblioteka (przyłączenie) – jw. Następnie procedura jest powtarzana. Gracz ponownie ciągnie kartę ze stosu kart leżących na środku stołu. Jeśli karta mu odpowiada, zatrzymuje ją. Jeśli nie odpowiada, odrzuca ją, lecz musi wziąć na rękę następną kartę. Przykład: Gracz bierze talię i odkrywa z niej karty. Są to: Najemnicy, Ciężki sprzęt, Szkoła, Rynek, Stara fabryka, Wrak samolotu, Market, Strażnica. Karta Strażnica jest trzecią kartą Gwiezdny 45 Pirat Ignacy Trzewiczek
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plstyleman.xlx.pl
|