4a Web20a, Włodzimierz Gogołek
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Web 2.0 – media społecznościowe jesień 2012 com/blog/2012/03/social- media-landscape-2012/ Web 2.0 • Obywatele rozwiniętych państw spędzają jedną trzecią wolnego czasu uczestnicząc w internetowych grupach społecznościowych • regularnie kontaktują się z szesnastoma osobami, które spotkali w wirtualnym świecie. • Sieć stała się dla nich integralną częścią codziennego życia, w postaci poczty elektronicznej, e-komercji, forów, blogów lub wirtualnych miejsc spotkań (Facebook, Grono, Nasza Klasa, Second Live) Digital World Digital Life, www.tsglobal.com, grudzień 2008, s. 7. Web 2.0 • Nowa faza rozwoju WWW, • Interakcja z wirtualnym światem – osobami, firmami, • Wykorzystanie nowych technologii, od blogów, przez social networking do AJAXu, • Wynik ewolucji jakości i intuicyjności stron • Narzędzia i kanały do komercjalizacji tego typu stron • Nowe wyzwanie – miary relacji zachodzących w WEB 2.0, głównie odnośnie biznesu Popularne sieci społecznościowe • Świat: Facebook • U.S. i Kanada: MySpace,Twitter, LinkedIn, Facebook, Google+, Pinterest • Europa: MySpace, Twitter, Hi5, V Kontakte • Ameryka Płd.: Hi5, Orkut, Tagged • Azja: QQ, Friendster, Xiaonei, Orkut, Mixi, Hi5 • Śr. Wschód i Afryka: Maktoob, Hi5
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plstyleman.xlx.pl
|