4 Uslugi IV 2010, Włodzimierz Gogołek
[ Pobierz całość w formacie PDF ] Usługi w Internecie jesień 2012 Konstrukcja stron Zasady konstrukcji stron - założenia • Tylko 50% wizytujących WWW przewija stronę poniżej widocznej części na monitorze. • Wizytujący musi natychmiast znaleźć informację „kim jesteś, co robisz i jak można się z tobą skontaktować”. • Poza poprawną gramatyką firma musi podać adres pocztowy, foto firmy i nie zmuszać wizytującego do wypełniania jakiegokolwiek formularza. Zasady konstrukcji witryn - oczekiwania • pierwsze wrażenie jakie odnosi wizytujący stronę, • umieszczanie na pierwszych stronicach podstawowych informacji o zakresie usług/produktów firmy, a dalej katalogów online oraz odnośników do wszelkich publikacji związanych z przedmiotem działalności firmy, • misje witryny: edukacyjna i zarządzania reputacją firmy. • Przykładem przestrzegania takich zasad są takie firmy jak ICI lub Elf. Na stronie Elfa jest przedstawiona historia benzyny od początku świata, przez tworzenie się ropy, jej wydobycie, przetwórstwo, aż do transportu do stacji benzynowej. • Rzadko bywa tak, iż firma jest bardzo dobra, a jej witryna kiepska. Zazwyczaj rzeczywisty, bieżący obraz firmy znajduje swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w wirtualnym świecie. Problemy z użytecznością stron - usability
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plstyleman.xlx.pl
|
|
|